Postitusi: 3

Kaal ja tervis

Postitatud: 20-11-2017 19:01

Tere tahan kaalust alla võtta ja teen sellist asja: hommikuti ei söö harjumusest juba, lõuna ajal ei söö, 10h on füüsiline töö ehitusel ja õhtul peale tööd söön, mitte palju, ja peale sööki 2km jooksu ring. Kui kiire tulemus võib sellisel asjal olla ja kui kaua tervis vastu peab?
Postitusi: 29489

Postitatud: 20-11-2017 21:53


Ma arvan, et sellise toitumisega ei võta sa mitte kaalust alla vaid võtad kaalust juurde hoopis. Keha on stressis ja kuna sa näljutad ennast, siis hoiab ta kõik rasva kinni. Proovi parem nii. Hommikul ärkad üles ja harjutad ennast sööma nt müslit või natuke koduuustu. Juurde jood teed või kohvi. Füüsilise töö juures tuleks tegelikult sinu 10ne tunni jooksul süüa kindlasti kaks korda. Need ei pea olema väga suured portsud. Aga väldi kartulit, valget riisi ja makarone. Peale trenni õhtusöögiks siis tee midagi valgu rikast. Süüa tuleks kindlasti peale trenni, mitte enne. Proovi enamvähem koguste ja toiduainete pakendite pealt arvutada välja kalorid palju sul kulub nende nelja toidukorra peale. Väga hea on, kui sa saaksid kuskile 1800 kanti päevas söödud. Saladus on selles, et sööd tihti, aga kokkuvõttes vähem, kui ühe korraga ennast täis õgides. Üks toidukord peaks siis olema umbes suur peotäis (kokku) liha ja juurikaid või salatit. Väga hea on süüa ka suppe. 2 kulbitäit ja on hea olla.
Postitusi: 3136

Postitatud: 20-11-2017 22:50


Selline "toitumine"(loe:näljutamine) on nii vale kui üldse olla annab. Siin pole midagi vaielda selle üle, kas tuleb 3 korda päevas (VÄHEMALT) süüa või mitte. Lihtsalt tuleb! Lihtsalt õigeid asju ja hakkab see kaal langema, seda enam kui fyysilist tööd teed.
Postitusi: 3136

Postitatud: 20-11-2017 22:52


Muide kui sa jooksmas ka veel käid, siis see keha näljas ja valgupuuduses hoidmine hakkab lihaseid kärvatama nii et..
Postitusi: 3

Postitatud: 21-11-2017 09:48


Okei. Aga palun soovitage mingit kiiret toitu mida toidukordade jaoks teha, sest olen maru laisk ja peale pikka tööpäeva ei viitsi vaaritada väga. Võiks olla suhteliselt üksluine.
Postitusi: 3136

Postitatud: 21-11-2017 10:28


Kiire ja ûksluine on näiteks aedviljasegu kana/kalkunihakklihaga. Ostad paki kylmutatud köögivilju ja hakkliha. Viskad kõik pannile ja küpsetad läbi. Kõigepealt teed hakkliha ära ja siis segad köögiviljad hulka. Üks pakk köögivilja on 400g ja 1-2eur. Kuna neid köögiviljasegusid on nii palju erinevaid, siis selles suhtes saad mingit vaheldust ka. Aga jah, see on selline asi, et teed pannitäie valmis ja saad mitu toidukorda seda syya.
Postitusi: 3

Postitatud: 21-11-2017 11:19


Ja kui suure koguse ma näiteks lõunaks söön seda hakkliha-aedvilja segu? Peotäis umbes?
Postitusi: 3136

Postitatud: 21-11-2017 12:42


Mkm see liiga vähe kindlasti. Mingi taldrikutäis ikka. Mul toitumiskavas oli et 200g aedvilja ja 100g liha, kuidagi nii siis peaks arvestama.. ports 300g umbes.
Kui pikk sa oled ja palju kaalud üldse?
Postitusi: 3427

Postitatud: 21-11-2017 12:53


Alla 1500 kcal nii suure aktiivsuse puhul süüa on väga rumal. Sõltuvalt sellest, kas Sa oled mees või naine, on täiesti ok süüa 1700-1900.
Ja Ferral on õigus - niimoodi Sa lähed hoopis paksuks. Mina hakkasin "dieeditama" 55 kilosena, võtsin ruttu alla..ja siis meeletult juurde. Nüüdseks olen neid jubeda alakaloraažiga dieete pidanud 3-4 korda, iga kord ruttu suht palju alla võtnud ja veel enam juurde. Keha ära rikkunud lihtsalt, nüüd on mõistlikult süües nii keeruline alla võtta.

Ja ma soovitan paari toitu:
Weird0 imeline frikadellisupp: viskad keema külmutatud supisegu ja frikadellid, lisad puljongikuubiliku, fondi vmt ja soola, keedad 25-30 min :D

Hea on teha ka lihtsalt praetud(ilma rasvaineta)/hautatud vms liha või kala ja kõrvale mingi kiire salat.

Postitatud: 21-11-2017 17:03


See:

Postitatud: 21-11-2017 17:04


See:https://www.popupmeal.eu/et/

Saad täpselt kaloraaži jälgida, aga samas annad kehale kõik vajalikud toitained ning lisaks ei pea aega tegemisele, söömisele raiskama.
X